Doprava zdarma pre SR pri nákupe nad 60 EUR

Časté otázky

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Doba doručenia záleží od spôsobu doručenia ktorý si zvolíte. Tovar označený symbolom „skladom“ odosielame zväčša nasledujúci pracovný deň (maximálne však do dvoch pracovných dní) od prijatia a potvrdenia objednávky.

Aký je ďalší postup po odoslaní objednávky?

Po dokončení objednávky, na Váš e-mail príde potvrdenie o jej vytvorení. Následne Vašu objednávku spracujeme a expedujeme o čom Vás budeme informovať e-mailom. Ak ste však nedostali potvrdzujúci e-mail, skontrolujte si prosím priečinok so „spam“ poštou. Ak sa potvrdenie objednávky nenachádza ani tam, zrejme došlo k technickému zlyhaniu a prosíme Vás o priame kontaktovanie na info@heyprincess.sk alebo na tel. čísle: 0904 496 124.

Rovnako aj ak máte problémy s dokončením objednávky, kontaktujte nás na tel. čísle 0904 496 124 alebo nám napíšte e-mail na: info@heyprincess.sk.

Dá sa tovar doručiť aj do zahraničia?

Áno, dá. Štandardne doručujeme do Českej republiky. V prípade ak by ste pri zadávaní objednávky nenašli krajinu do ktorej potrebujete doručiť, kontaktujte nás prosím prostredníctvom mailu na: info@heyprincess.sk

Dá sa zakúpený tovar vrátiť/vymeniť?

Áno, samozrejme, u nás nakupujete bez rizika. Zakúpený tovar, ktorý nezodpovedá Vašej predstave je možné vrátiť/vymeniť (nenosený, nepoškodený, so všetkými pôvodnými štítkami a visačkami) a to do 14 dní od doručenia. (Viac informácií o postupe pri vrátení/výmene nájdete v sekcii Vrátenie/Výmena)

Aká záruka sa vzťahuje na zakúpený tovar?

Na tovar zakúpený u nás sa vzťahuje štandardná 2 ročná záruka. (Viac informácií o procese reklamácie nájdete v sekcii „Reklamácia a Vady za tovar.“)

Aké sú možnosti platby za tovar?

U nás môžete využiť nasledujúce spôsoby platby:

  • Priamy vklad na bankový účet
  • Platba kartou prostedníctvom platobnej brány
  • Dobierka – platba pri prevzatí tovaru

Aké sú možnosti dopravy doručenia?

Pri nákupe nad 60 EUR – poštovné kuriérom zdarma v rámci SR

Kuriér na adresu

Slovenská pošta – doporučený list

Zásielkovňa – Z Box/ Odberné miesto

Dostanem k objednávke faktúru?

Faktúru vystavujeme spolu s každou objednávkou. Faktúra Vám bude zaslaná iba v elektronickej podobe, a to ako príloha e-mailu s potvrdením o odoslaní objednávky.

V prípade, že si ako spôsob platby zvolíte dobierku, Vaša faktúra Vám bude odoslaná prostredníctvom e-mailu do 24 hodín ako zásielku prevezmete a zaplatíte na mieste prevzatia.

Budú mi vrátené poštovné náklady na vrátenie objednávky?

Poštovné náklady spojené s vrátením tovaru (odstúpením od zmluvy v 14 dňovej lehote) hradí zákazník (kupujúci).

Ako mi budú vrátené peniaze ak som platil/a dobierkou?

Vrátenie peňazí prebieha vždy bezhotovostným bankovým prevodom  a to aj v prípade ak ste si ako spôsob platby za tovar zvolili – platba dobierkou. Pri vypĺňaní formuláru na vrátenie prosíme uviesť číslo účtu, kam si želáte vrátené peniaze poslať.

heyprincess-onas